צעדת הדגלים : צעדת הדגלים: ישי לפידות הקפיץ את החוגגים - אקטואליק / מודים למשטרה על שיתוף הפעולה.. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. המשטרה פסלה את מתווה צעדת הדגלים: ארץ ישראל היא הבית שלנו. הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. מוקדם יותר מטעמי זהירות הוחלט לפנות את בית המשפט המחוזי במזרח העיר מעובדים ושופטים.

11:19 צעדת הדגלים בציון 50 שנה למלחמת ששת הימים ומה שמסביב. מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד אמר היום (שבת) בכנס שבת תרבות במודיעין כי מצעד הדגלים שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוא ניסיון להבעיר את השטח ולמנוע את הקמת הממשלה הצפויה ביום שני שלאחר מכן.

יום ירושלים: אלפים ב"צעדת הדגלים"
יום ירושלים: אלפים ב"צעדת הדגלים" from ynet-images1.yit.co.il
קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד אמר היום (שבת) בכנס שבת תרבות במודיעין כי מצעד הדגלים שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוא ניסיון להבעיר את השטח ולמנוע את הקמת הממשלה הצפויה ביום שני שלאחר מכן. טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). דריכות במערכת הביטחון ניר דבורי | 22:50.

גנץ ידרוש לבטל את מצעד הדגלים הסתה פוליטית ואיום ישיר של חמאס:

צעדת הדגלים מכל זווית אפשרית: אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. תעבור גם דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. לא יודע עד כמה זה משמעותי מבחינתנו שיעבור שם, אבל. בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו… הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). כל תוואי אחר שלא יכלול את שער שכם זו כניעה לאיומים של חמאס ותביא ללחצים נוספים לחלוקת ירושלים. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז.

לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'. תעבור גם דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי.

במקום צעדת הדגלים - שרשרת אנושית: יום ירושלים בצל הקורונה
במקום צעדת הדגלים - שרשרת אנושית: יום ירושלים בצל הקורונה from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. דריכות במערכת הביטחון ניר דבורי | 22:50. רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. מוקדם יותר מטעמי זהירות הוחלט לפנות את בית המשפט המחוזי במזרח העיר מעובדים ושופטים. בואו תראו מה קורה לנו ביום יום בגליל. בחמאס מזהירים מפני קיום צעדת הדגלים המתוכננת ליום חמישי הקרוב.

חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד אמר היום (שבת) בכנס שבת תרבות במודיעין כי מצעד הדגלים שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוא ניסיון להבעיר את השטח ולמנוע את הקמת הממשלה הצפויה ביום שני שלאחר מכן.

הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: בהודעת הקבינט נכתב כי המצעד יתקיים ביום שלישי הקרוב במתווה שיסוכם בין המשטרה למארגנים. מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים. הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. ממשלה איבדנו לקחו אותה שקרנים אבל את ירושלים אסור לאבד בשום מחיר כולם עולים לירושלים עם הדגלים הכי גדולים שיש.כמה דם חיילנו. צעדת הדגלים תגרום לפיצוץ אתמול עוד במדור. מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: גנץ ידרוש לבטל את מצעד הדגלים הסתה פוליטית ואיום ישיר של חמאס: מצעד הדגלים יתקיים בירושלים ביום שלישי הקרוב מארגני האירוע שעורר סערה והמשטרה השיגו הסכמה על קיום המצעד בתחילת השבוע הבא: אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. ארץ ישראל היא הבית שלנו.

טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי.

N12 - כבר בשבוע הראשון: המוקשים הביטחוניים של ממשלת בנט-לפיד
N12 - כבר בשבוע הראשון: המוקשים הביטחוניים של ממשלת בנט-לפיד from img.mako.co.il
מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. בתום הדיון בקבינט מדיני ביטחוני הוחלט לדחות את מועד צעדת הדגלים לשבוע הבא.

רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה.

אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). לא יודע עד כמה זה משמעותי מבחינתנו שיעבור שם, אבל. מצעד הדגלים ביום שלישי יעבור בשולי הרובע המוסלמי ויכלול הרקדה בשער שכם. הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). המשטרה פסלה את מתווה צעדת הדגלים: צעדת הדגלים תגרום לפיצוץ אתמול עוד במדור. בואו תראו מה קורה לנו ביום יום בגליל. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה. לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם.